Известие

Collapse
No announcement yet.

вакуум в резервоара

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вакуум в резервоара

    Колеги кажете от какво може да е това. Като спра на бензиностанция при отвиването на капачката на резервоара горкия така си поема въздух, че се чува на метри от колата. Благодаря предварително.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

  • #2
    има сепаратор на изпарения и едни клапи за налягане дето се бъгясват


    1, Fuel tank

    2, Immersed pump unit complete with fuel gauge sender unit

    3, Fuel filler pipe

    4, Fuel manifold pipe

    5, Injectors

    6, Fuel vapour separator

    7, Multi-purpose valve

    8, Activated-charcoal filter


    Pressurizing the tank
    The tank is maintained at a pressure of 30-45 mbar by means of a fluorosilicone rubber valve, which rests on a sealing edge.

    The valve is supported by a stainless steel plate and counteracted by a spring.

    When the pressure in the tank exceeds the specified value, it overcomes the resistance of the spring and the valve is able to rise, allowing vapours to flow to the canister.

    When the pressure returns to the correct limits, the valve closes again.

    Retaining
    Under particular driving conditions, a vacuum could be created in the tank because of:

    temperature changes
    fuel consumption.
    In this case, the valve's function is to restore the pressure of the tank by allowing air in.

    A fault in this function could cause the engine to miss or stall, because of difficulties in supplying the fuel pump.

    This function is carried out by the "goose beak" valve formed directly out of the fluorosilicone rubber.


    надявам се е станало ясно че не е нормално да има вакуум
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Лелеееее ти ми скри подводницата. Благодаря.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #4
        за сведение

        това е само за 16в тс моторите
        при дизела и жтс нещата седят по малко по-различен начин
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          При мен се получава същото но си мислех че е нормално.На какво се отразява това и как се отстранява.Предварително Благодаря.
          Alfa Romeo 156 2.5 V6

          Comment


          • #6
            нормално за Алфа 156, и при мен го имаше, но напоследък се оправи, как...???
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #7
              при мен пък е точно обратното като развия капачката и издиша
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #8
                Да бе и аз съм се чудел - на мареата винаги имаше нялягане, но не и вакуум....доколкото разбирам тук в случая вакуума е нежелателен, а това значи ли че ако има налягане някакво е добре....или поносимо....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  е четете кво пише бе мамаму

                  Тhe tank is maintained at a pressure of 30-45 mbar
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Да бе, сори трябваше да прочета, ама тъкмо бях седнал на РС от 2-3 дена насам и само фърлих поглед отгоре отгоре.......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей
                      е четете кво пише бе мамаму

                      Тhe tank is maintained at a pressure of 30-45 mbar
                      супер, че даваш информация и то полезна, ама преведи я поне, това е просто, ама къде къде по-полезно, после що не пишеме на кирилица
                      sigpic
                      ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                      0889 636 093

                      Comment

                      Working...
                      X